Jan ŠKODA OBRAZEM – ETCC + BOSS GP

Kdy: 4. – 6. 9. 2015

Kde: Automotodrom Brno

Co: ETCC + BOSS GP

Fotogalerie: Jan Škoda – Jeseník

Proč?: Jste z Jesenicka a myslíte si, že máte talent – malujete, fotíte, skládáte nebo natáčíte krátká videa? 

Jenže máte pocit, že bydlíte na konci světa, a proto se Vám nikdy nepodaří prosadit se a svět tím o Vaše umění zůstane ochuzen?

Využijte naši novou rubriku VAŠE FOTO a pochlubte se čtenářům Jesenických novin on-line, třeba si Vás někdo všimne a pomůže vám v kariéře.

Jesenické noviny on-line jsou sice pouze regionální, ale dle ohlasů víme, že mají své pravidelné čtenáře například i za velkou louží ;).

Máte nápad, názor, připomínku, případně věcnou kritiku?

Právě pro Vás je na našich stránkách připravena rubrika VAŠE ČLÁNKY – VOX POPULI! Váš názor nebo fotografie si může denně přečíst až přes 2000 lidí!

20150905221 (1)
« z 46 »

O závodu: Tři česká vítězství  a nový rekord Masarykova okruhu

Třikrát hrála během závodního víkendu FIA ETCC na Masarykově okruhu česká hymna. Ve dvou případech Adamu Koutovi, který zvítězil v obou závodech SUPERKART a také Michalu Matějovskému, který suverénně ovládl svoji kategorii TC2 v sérii FIA ETCC. Třetí série – BOSS GP – se pak postarala o nový oficiální rekord Masarykova okruhu. Jeho novým držitelem je rakouský jezdec Ingo Gerstl s monopostem F1 Toro Rosso STR1.

Matějovský nezaváhal, Fulín si v Brně vybral vrchovatě smůlu

Hned dva čeští zástupci se měli rvát v Brně o nejlepší umístění v „pilotním“ šampionátu závodního víkendu – Evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC. Svá očekávání ovšem naplnil jen Michal Matějovský, který suverénně ovládl kvalifikaci své třídy TC2 a kraloval i v závodu. V celkovém pořadí skončil osmý, resp. pátý ve druhém závodu, do kterého startoval po „otočení“ startovního roštu z pole position.

Petr Fulín mohl bojovat jen v prvním závodu. V něm si až do posledního kola držel třetí místo za Slovákem Maťo Homolou a Srbem Dušanem Borkovićem, kvůli technické závadě na zavěšení musel ale zpomalit a skončil těsně pod stupni vítězů. Do druhého závodu pak Fulín neodstartoval. „V prvním závodu si Petr Fulín rozbil pravé boční okno a byl upozorněn technickým komisařem, že je třeba jej na druhý závod vyměnit. Okno bylo nicméně jen provizorně zalepeno, proto technický komisař nedovolil jezdci odstartovat do druhého závodu,“ vysvětil ředitel závodu Miroslav Bartoš.

Autor: JF a TZ